10/29/2015

| 1 | OD POCZĄTKU

Prócz tego co już mogliście zobaczyć w zakładce 'O MNIE' chcę dołożyć tutaj kilka zdań na wstępie. Odchudzam się od 4 lat. Z pozytywnymi i z tymi negatywnymi skutkami. Najwyższa waga jaką osiągnęłam to 55 kg, najniższa 37 kg. Aktualnie liczę sobie 167 cm wzrostu ( wciąż rosnę ) i wahającą się wagą 49 kg. W przeciwieństwo do większości z Was ( a może i nie większości ) wiem, że ideały n i e  i s t n i e j ą  ( : Nie  istnieje choć jedna osoba na tym świecie która byłaby perfekcyjna we wszystkim, i ja zdaję sobie z tego sprawę. Wiem, że nigdy nie będę dobra z niektórych przedmiotów i wiem, że nie będę miała takiego kośćca jak Keira Knightley.

Moim celem na dzień dzisiejszy jest te 44 kg, no przynajmniej na razie. Niestety muszę uważać, bo nie raz miałam problemy z okresem. Od roku jest on totalnie nieregularny. Najdłuższe przerwy pomiędzy miesiączkami to ponad 7 miesięcy. Mimo to ryzykuję ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Do świąt już niedaleko, więc muszę się sprężać. Chcę aby do tego czasu waga pokazała przynajmniej 43 kg.
Dzisiejsza wieczorna waga: 48 kg.

B I L A N S:
< zielona herbata
< kawa
( której nie liczę )
          
                    

2 komentarze:

  1. Ugh.. Jak ja Ci zazdroszczę.. Chciałabym mieć takie BMI jak Ty. Ja moze i jestem wyższa, ale za to ważę prawie 20 kg więcej od Ciebie... Ale to moja wina, bo to ja ciągle się obijam :) życzę powodzenia w diecie, trzymaj się Chudzinko :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku osiągnąć 37 kg ? *.*
    Tylko pozazdrościć
    Bloga dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń